Opcje widoku
Deklaracja dostępności
Reset

Wycieczka szkolna Wrocław – Poznań jako zadanie przedmiotowe klasy 2Tat

W dniach 18-20 kwietnia odbyła się wycieczka szkolna do Wrocławia i Poznania, którą od początku do końca zorganizowali uczniowie z klasy Technik Organizacji Turystyki 2Tat. Uczniowie w ramach praktycznej nauki zawodu zajęli się każdym etapem organizacji wyjazdu, od planowania po kalkulację jak i zamawianie świadczeń.

Pierwszego dnia naszej wycieczki dotarliśmy pociągiem do Wrocławia. Tam zwiedziliśmy z przewodnikiem Stare Miasto, Panoramę Racławicką oraz Sky Tower. Wieczorem wybraliśmy się na spacer do galerii „Neon Side”.

Drugiego dnia naszego pobytu we Wrocławiu odwiedziliśmy Zoo i Afrykanarium oraz poznaliśmy Halę Stulecia i jej historię.

Ostatniego dnia wycieczki pojechaliśmy do Poznania, gdzie z przewodnikiem zwiedziliśmy Rynek oraz Ostrów Tumski, a także poznańską Palmiarnię.

Opiekunami wycieczki były Panie Lucyna Bielińska- Sytek, Iwona Grudzińska oraz Małgorzata Świeczkowska. Na pochwałę zasługują Oktawia Szultka oraz Weronika Kuchta, które w szczególny sposób przyczyniły się do realizacji naszego wyjazdu. Wzorowo wykonały powierzone im zadanie.

Małgorzata Świeczkowska

Data dodania: 2023-04-28 12:48:26
Data edycji: 2023-04-28 12:54:26
Ilość wyświetleń: 481
wstecz

Partnerzy

"Wykształcenie to dobro, którego nic nie jest w stanie nas pozbawić"

Menander
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej